طی مراسمی؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی: هدف جشنواره جایزه ادبی یوسف آشنایی نسل جوان با سبک زندگی شهداست

الهی راد گفت: آشنایی نسل نوجوان و جوان با اندیشه و سبک زندگی شهدا، هم‌افزایی ادبیات پایداری در مناطق مختلف کشور و معرفی شهدای شاخص هشت سال دفاع مقدس از دیگر اهداف برگزاری جشنواره جایزه ادبی یوسف است.
کد خبر: ۶۳۲۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶ - 22November 2023

 آشنایی نسل نوجوان و جوان با اندیشه و سبک زندگی شهدا، هم‌افزایی ادبیات پایداری در مناطق مختلف کشوربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در خراسان‌ شمالی، آیین اختتامیه دوازدهمین دوره داستان کوتاه دفاع مقدس جشنواره جایزه ادبی یوسف در مسجد جامع شهر خرمشهر برگزار شد.  

سرهنگ پاسدار «مهدی الهی راد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی در این مراسم اظهار داشت: نویسندگان خراسان شمالی ۵۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده بودند که پس از داوری آثار، سه اثر برگزیده استانی برای شرکت در دوازدهمین دوره جایزه ادبی یوسف ارسال شد و در مرحله کشوری هم توانستند رتبه اول و دوم را کسب کنند.

وی افزود: آشنایی نسل نوجوان و جوان با اندیشه و سبک زندگی شهدا، هم‌افزایی ادبیات پایداری در مناطق مختلف کشور و معرفی شهدای شاخص هشت سال دفاع مقدس از دیگر اهداف برگزاری جشنواره جایزه ادبی یوسف است.

در این آیین خانم معصومه قدردان از اسفراین در بخش بزرگسالان نفر اول کشوری و خانم اسما دلبری از اسفراین نفر دوم کشوری شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار